wrapper

INFORMACE KE KURZŮM PRO PILOTY

Padákový kluzák nemá tuhou konstrukci. Tvar jeho nosné plochy je udržován rychlostí letu. Může mít i dva členy posádky. Pilot může startovat rozběhem z kopce nebo pomocí navijáku. Padákový kluzák má tři základní části - vrchlík, šňůry a popruhy, ke kterým se pomocí karabin připojí pilot se sedačkou. Při vhodných meteorologických podmínkách závisí pouze na schopnostech pilota zda z kopce poletí několik minut, anebo bude brázdit vzdušné moře hodiny a uletí desítky kilometrů.

Každý, kdo chce podstoupit pilotní zkoušky pro padákové kluzáky, musí znát do posledního detailu veškeré materiály, které má letecká asociace k dispozici. My jsme je pro Vás připravili jednoduše ke stažení, abyste si je mohli projít a pečlivě nastudovat. Jedná se o platné předpisy LA1, LA2, LA3, LA6, ZS2, UL1, ZL1, PL2, PL3, PL4 včetně zákona 49/1997 Sb., vyhlášky 108-1997 a směrnice LN:

Pro budoucí instruktory padákových kluzáků jsou tyto materiály nápomocné k teoretickým zkouškám, které musí podstoupit po odlétání příslušného počtu hodin. Připravili jsme pro Vás vybraný test letecké asociace z minulých let, díky kterému se můžete lépe připravit na otázky, které můžete dostat při plnění instruktorských zkoušek.

Vyzkoušejte si testy

Vyzkoušejte si naše testy a zjistěte jak jste na tom

KROKUS piloty

KROKUS instru